- Επιτραπέζια σταντ για την προβολή και την αποθήκευση των βερνικιών.
- Σχέδιο με θέσεις βερνικιών για 12 τεμάχια.
- Ταξινομήστε τα όπως επιθυμείτε, δίνοντας στα προϊόντα σας την Bluesky θέση τους.
Stand 12pcs
€15,00
Επιτραπέζια σταντ για την προβολή και την αποθήκευση των βερνικιών. Σχέδιο με θέσεις βερνικιών για 12 τεμάχια.
Εξαντλημένο
- Δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Αττική
- Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 50€ εκτός Αττικής
- Αποστολή με ACS εκτός Αττικής
- Αποστολή εντός Αττικής (* εντός ορίων παράδοσης) από την εταιρεία μας GPTrade, χωρίς έξοδα αποστολής!
- Πληρωμή με: Χρεωστική ή Πιστωτική κάρτα / Κατάθεση σε λογαριασμό / Paypal / Αντικαταβολή
- Εκπτώσεις σε μαζικές αγορές για συγκεκριμένα προϊόντα
- Για οποιαδήποτε απορία ή ερώτηση μη διστάσετε να μας καλέσετε στο 2105321105
Περιγραφή
AΠΟΣΤΟΛΗ & ΠΑΡΑΛΑΒΗ
Όλες οι αποστολές των προϊόντων εκτός Αττικής γίνονται με τα ACS Courier.
Για παράδοση προϊόντων εντός Αττικής η διανομή γίνεται από την εταιρεία μας GPTrade και ΔΕΝ επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής!
Οι αποστολές για την υπόλοιπη Ελλάδα επιβαρύνονται με €3,5 έξοδα αποστολής. Η υπηρεσία της Αντικαταβολής χρεώνεται με €1,50. Εάν η συνολική παραγγελία είναι από €50 ευρώ και άνω τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Τα προϊόντα έρχονται στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει στη σελίδα μας με την ACS Courier. Εάν έχετε επιλέξει σαν μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή πληρώνετε μετρητά με την παραλαβή της παραγγελίας σας.
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να λάβω την παραγγελία μου;
Ξεκινάμε την επεξεργασία της παραγγελίας σας αμέσως μόλις παραληφθεί. Οι χρόνοι αποστολής συνήθως είναι:
- Για παράδοση εντός Αττικής, σε μεγάλες πόλεις, επαρχία και νησιά: 1-3 εργάσιμες ημέρες.
- Για δυσπρόσιτες περιοχές και απομακρυσμένα νησιά στην Ελλάδα: 5-7 εργάσιμες ημέρες.
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ.) δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε τον χρόνο παράδοσης θα σας ενημερώσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικώς για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.
Δέχεστε προπαραγγελίες για είδη που έχουν εξαντληθεί;
Αν και δεν δεχόμαστε προπαραγγελίες, πρέπει να γνωρίζετε ότι ενημερώνουμε συνεχώς το απόθεμά μας. Εάν θέλετε να αγοράσετε κάτι που δεν είναι διαθέσιμο, προτείνουμε να ελέγχετε τακτικά το προϊόν και την διαθεσιμότητά του.
Τηρείτε τα Πρωτόκολλα COVID-19;
Η υγεία και η ευημερία των πελατών μας, των εργαζομένων μας και γενικά της κοινότητας είναι υψίστης σημασίας για εμάς στην Bluesky, και γι' αυτό έχουμε εφαρμόσει μια σειρά πρωτοκόλλων που σχετίζονται με τον COVID-19. Συγκεκριμένα:
- Έχουμε αυξήσει δραστικά τη συχνότητα του καθαρισμού και της απολύμανσης, εστιάζοντας σε μεγάλο βαθμό σε επιφάνειες που αγγίζονται συχνά σύμφωνα με τις οδηγίες των φορέων για την Δημόσια Υγεία.
- Ενθαρρύνουμε τους υπαλλήλους μας να πλένουν συχνά τα χέρια τους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ενθαρρύνουμε επίσης τους υπαλλήλους να διατηρούν επαρκή απόσταση μεταξύ τους ανά πάσα στιγμή όταν εργάζονται, στα διαλείμματα, στις συναντήσεις και σε όλες τις άλλες ώρες.
- Όπου είναι δυνατόν, ζητήσαμε από κάθε μέλος της ομάδας μας να εργάζεται από το σπίτι.
- Παρακολουθούμε στενά όλες τις πληροφορίες που αφορούν την Δημόσια Υγεία, τις ανακοινώσεις του Υπουργείου Υγείας, και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας για ενημερώσεις και κοινοποιούμε αυτές τις ενημερώσεις στην ομάδα μας, ώστε να μπορούν να παραμείνουν ασφαλείς τόσο εντός όσο και εκτός του χώρου εργασίας.
Ποιους τρόπους πληρωμής δέχεστε;
Δεχόμαστε πληρωμές μέσω αντικαταβολής, με τραπεζική κατάθεση στον λογαριασμό μας καθώς και πληρωμές με πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες, συμπεριλαμβανομένων των VISA, MasterCard και American Express. Οι συναλλαγές των πιστωτικών, χρεωστικών ή προπληρωμένων καρτών γίνονται μέσα από το ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς.
Mπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;
Δυστυχώς από τη στιγμή που καταχωρήσατε την παραγγελία σας, ηλεκτρονικά δεν είναι εφικτό να γίνουν αλλαγές, όπως αλλαγή στην ποσότητα των προϊόντων, προσθήκη ή αφαίρεση προϊόντων, αλλαγή τρόπου αποστολής ή πληρωμής κλπ. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε εμείς τηλεφωνικά στο 2105321105.
Mπορώ να αγοράσω προϊόντα με έκπτωση;
Η BlueSky, πάντοτε στο πλευρό του επαγγελματία, προσφέρει εκπτώσεις για μαζικές αγορές σε ορισμένα προϊόντα της όπως Bases, Tops, και σε διάφορα Color Collections. Η έκπτωση αφορά σε αγορές συγκεκριμένων τεμαχίων. Όσο περισσότερα τεμάχια αγοράζετε σε αυτά τα προϊόντα, τόσο μεγαλύτερη είναι η έκπτωση!
Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής των προϊόντων;
Όλες οι αποστολές των προϊόντων εκτός Αττικής γίνονται με τα ACS Courier.
Για παράδοση προϊόντων εντός Αττικής η διανομή γίνεται από την εταιρεία μας GPTrade και ΔΕΝ επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής!
Οι αποστολές για την υπόλοιπη Ελλάδα επιβαρύνονται με €3,5 έξοδα αποστολής. Η υπηρεσία της Αντικαταβολής χρεώνεται με €1,50. Εάν η συνολική παραγγελία είναι από €80 ευρώ και άνω τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Τα προϊόντα έρχονται στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει στη σελίδα μας με την ACS Courier. Εάν έχετε επιλέξει σαν μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή πληρώνετε μετρητά με την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη για αγορά που πραγματοποιήσατε, έχετε τη δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας, επικοινωνώντας τηλεφωνικά στο 210 53 21 105 Δευτέρα – Παρασκευή μεταξύ 9:00 – 17:00 ή μέσω mail στο info@blueskygel.gr. Βασική προϋπόθεση είναι η ακύρωση να γίνει εγκαίρως, πριν την έναρξη της διαδικασίας αποστολής.
Είναι ασφαλής η πληρωμή μέσω κάρτας;
Δεχόμαστε πληρωμές με κάρτες MasterCard, Visa.
Η διατήρηση της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών σας είναι η απόλυτη προτεραιότητά μας. Οι πληρωμές γίνονται σταο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς, όπου όλες οι πληροφορίες αποστέλλονται κρυπτογραφημένες για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια οποιασδήποτε ευαίσθητης πληροφορίας. Επίσης, ίσως χρειαστεί να επαληθεύσετε την πληρωμή με κάρτα σας με το 3D Secure για να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας.
Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον Ασφαλή έλεγχο ταυτότητας 3D.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Η εταιρεία μας αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος με επιβάρυνση της ιδίας εξολοκλήρου για το κόστος των μεταφορικών. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να συντρέχουν οι κάτωθι προϋποθέσεις:
- Δεν θα πρέπει να έχουν περάσει 20 ημερολογιακές ημέρες από την έκδοση του παραστατικού αγοράς
- Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, όπως και η συσκευασία του.
- Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το ίδιο προϊόν για την αντικατάσταση του ελαττωματικού, ο πελάτης δύναται να χρησιμοποιήσει το ίδιο ποσό για αγορά άλλου προϊόντος της εταιρείας εντός 5 εργάσιμων ημερών, σε διαφορετική περίπτωση το αντίστοιχο ποσό θα πιστώνεται σε λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης εντός 5 ημερολογιακών ημερών.
- Το ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο σε περίπτωση επαγγελματία μαζί το απαραίτητο δελτίο αποστολής. Χωρίς παραστατικό καμία επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.
- Για λόγους υγιεινής, σε ορισμένα προϊόντα δεν γίνονται επιστροφές κάτι που αναφέρεται και στην περιγραφή των συγκεκριμένων προϊόντων.